תשע"ב: שירותי רפואה דחופה- סיוע משפטי

30/05/2012

פנייה שהגיעה לקליניקה אודות חיוב לא סביר של חברת נטלי עבור מכשיר קרדיולוגי ושירותים רפואיים אחרים, וטופלה בהצלחה על ידי הסטודנט ערן קריטנשטין בליווי צמוד של עורכת הדין ענבר מנחם הר-אדיר, כך שחברת נטלי ויתרה על דרישת החוב כלפי הפונה.

ערן נעזר בחוק הגנת הצרכן ופנה לחברת נטלי בדרישה לביטול החוב שהצטבר.

עותק מן הפנייה נשלח למשרד התמ"ת, לממונה על הגנת הצרכן והסחר ההוגן ולמועצה הישראלית לצרכנות.

תאריך עדכון אחרון : 02/09/2012